Dag 8

dag 1 - en låt som får mig att gråta.

dag 2 - en bild på mig idag och vad jag hade på mig.

dag 3 - vad jag skulle göra om jag fick en miljon.

dag 4 - vilken skola jag går på.

dag 5 - en bild på ett ställe jag vart på.

dag 6 - en bild på mig själv för ett år sen.

dag 7 - min favorit årstid och varför.

dag 8 - en person jag vill byta liv med för en dag - och varför.

dag 9 - någonting jag vill ha mer än nått annat just nu.

dag 10 - min favorit högtid.

 

Den här var riktigt svår faktiskt. Tänkte Justin först men då skulle jag ju inte kunna älska honom som jag gör nu och kolla på klipp på sig själv hur fun vore det liksom? Inte så kul! Så det får såklart bli hans girlfriend Selena Gomez. Tänk att vara i hennes sits, I was like BABY BABY BABY OH! Inte enbart för att hon är tillsammans med honom.. eller jo faktiskt haha! Men hon är en sån fin tjej verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0