Uppdatering

Hej på er :)
Skrev senast när vi åt glass va? Nu tänkte jag berätta hur min tid har sett ut sen dess. Vi åt ju glass och kollade på HSM. Efter det gick vi och la oss men kunde inte sova så vi låg och pratade och även kollade på film hela natten. Vid nio gick vi ut och Matte fotade mig som jag skrev att vi skulle göra. (Smakprov har ni nedanför men mer bilder kommer på söndag) Vid elva var vi klara och var trötta som as. Vi gick hem till Mathilda igen och kollade på 90210 och käkade. Sen färgade jag håret på Anna och efter det åkte jag hem. Var hemma vid fem typ och då slocknade jag direkt i sängen, sen vakande jag tio på kvällen och gick upp och käkade mat och gick sedan att la mig igen.
 
Idag vaknade jag vid tio och har precis käkat frulle och duschat. Där har ni det ni har missat! Ska packa upp mina grejer jag hade hos Mathilda och bara packa om min väska för vid två ungefär ska jag åka till Emma. I helgen blir det mys pys med mina brudar Emma och Jonna ♥  Hörs på mobil bloggar hela helgen puss!

Kommentarer
Postat av: josefines.se

Du har en väldigt fin blogg! Om du inte redan är med så får du gärna vara med i min tävling där man kan vinna ett eget designat iphoneskal, eller varför inte överraska någon annan med ett designat skal? http://josefines.se/2012/july/tavling-vinn-ett-eget-designat-iphoneskal.html#comment Hoppas du vill vara med =) Ha en fortsatt bra dag! Kram♥


Svar: Tack så mycket! Ja ska kolla på det kram <3
jjenkis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0