Söndag 19 Augusti

Hej bloggisen! Förlåt för att jag inte har bloggat så där jätte bra men har inte träffat mina änglar på så länge så då blir det inte så att man tänker på att blogga hela tiden liksom.. Känner att jag alltid måste förklara mig varför jag inte bloggat men egentligen varför gör jag det? Bryr ni er eller?... xd Ni får veta det ändå, eller så ger ni fan i att läsa det ;)
 
Kom hem från Emma vid halv nio typ och har precis duschat och packat upp. Skrev ju att jag skulle lägga upp bilderna från fotograferingen idag men det får vänta tills i morgon för nu ska jag gå och lägga mig. I morgon går vi in i sista veckan innan skolan börjar.. Så här känner jag för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0