6 dagar kvar till julafton..

Kan ni fatta det? Det kan verkligen inte jag! Vill att det ska komma snö nu så m an får lite jul feeling. Det blir ingen riktigt jul utan snö, så är det bara. Just nu vill jag bara att den här julen ska vara över.. det är helt sjukt att jag ens tänker så. När man var liten då var det bland det bästa som fanns på hela året eller det var nog det bästa som fanns. Hela familjen + släkten var samlad, man kollade på kalle anka tillsammans, jultomten kom med massa julklappar.. bara det att man inte får massa julklappar förstör ju halva grejen tycker jag. Det är ju inte direkt så att man önskar sig leksaker nu för tiden utan att man får några kuvert med pengar i ungefär (missförstå mig inte, jag älskar pengar) men ni förstår kanske vad jag menar?

Ni som har skilda föräldrar.. precis som jag fattar nog verkligen det här med att hela släkten är samlad, så är det ju inte nu. Antingen är man med mammans släkt eller med pappans, it can never be the same!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0