sjuk!

hejj på er!
förlåt att jag inte sa god natt i går
men jag kollade på idol och sen la ja mig direkt efter det
va så otroligt trött!
men jag kunde inte sova
tittade på klockan sista gången 03:20!
och när klockan ringde 06:00 i morse trodde jag att jag skulle dö
mitt huvud dunkade som fasen
var jätte tät i näsan och mitt öra gjorde ont som fan!
och dessutom skulle vi till tingvalla i dag och ha fridrott hela förmiddan
så jag kände att det inte var någon i de att gå till skolan så jag somnade om i gen
jag vaknade 10:30 och då var jag lite piggare iaf (yy
i dag har jag spelat cod med broder (han är också sjuk) kollat på film och på tv
nu ska jag läsa bloggar
hörs sen
pusseN



=




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0