Drar på match! ♥

hejj!
sryy för jätte kass uppdatering i går
men efter jag hade bloggat så kollade jag på fim lite
sen drog jag till matte
vi spelade gin rummy en omgång (den långa)
sen ville anna vara med så då fick vi spela den korta versionen
sen käkade vi och den spelade vi lite mer
vi spelade typ från åtta till ett eller ngt..
liiiiiiiiiiiv heter det!
sen bestämde vi att jag skulle slagga hos matte så då gjorde jag det

vi vaknade tjugo i tio
låg kvar i sängen till tjugo över
då gick vi upp å gjorde makaroner och köttbullar
och så kollade vi på the cutting edge fire and ice (tror jag den hette)
sen efter det drog jag hem
å nu sitter jag här å ska packa mina matchsaker för vi har nämligen match
samling 13:15 å den är i degerfors mot degerfors dårå (a`
nu ska jag läsa bloggar lite snabt
så vi får höras sen
pussochkram`jjenkis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0