Lördag kväll ♥

Hejj på er:))
måste bara säga att matte är kuung på att göra tacos fan (a`
fett gooottt var det iaf!
efter vi hade käkat så satt vi kvar vid bordet och snackade i två timmar
sen spelade jag, anna och matte gin rummy
vi behöver ju inte gå in på hur det gick men..
asså man kan ju inte vinna hela tiden lixom (hehe)
nu har vi precis spelat klart iaf
och just nu är matte och gör i ordning sig, för jag har precis gjort det
så när hon är ready så ska vi slaagggaa
ja var värsta trött förut
men när man har gjort i ordning sig och allt så blir jag oftast värsta pigg
och det är ju ingen skillnad i dag,,
menmen
här kommer några bilder från maten
enjoY



















Nu ska vi slaggaaa
vet inte om jag kommer att kunna blogga något hos matte men..
annars så gör jag det när jag kommer hem
och i morgon ska jag ägna min dag åt till att plugga matte
för jag har matte prov på onsdag -.-`

s d`jjenkis ♥


Kommentarer
Postat av: matte :)))

2010-10-24 @ 10:10:42
URL: http://matteyouknow.blogg.se/
Postat av: matte :)))

oj skulle inte skicka en tom kommentar :D

men ja vet att jag är bäst på att laga tacos, och för en själv så gick det ju ganska bra när vi spela gin :))) ♥

PUSS PÅ DEJ !

2010-10-24 @ 10:12:01
URL: http://matteyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0