freeedag and we love it! ♥

Hejjj i gen:)
har inte ens tänkt så långt att det är fredag i dag
det är nog bara för att den här veckan har varit helt underbar!
men även det underbara har oftast ett slut
tyvärr ://
nu har jag precis kollat på kenzatyra
och ska jag vara ärlig så var det de sämsta programmet hitils
tittardrömmen var booooring
och mardrömmen mä
deras dröm var la ok men allt annat (n)
menmen..
man kan ju inte vara på topp hela tiden
och på tal om topp det tror jag inte emmis var på bussen hem i dag


hihi söööwhht! ♥


och detta fick vi även från praoen ♥
hihi tack ännu en gång för allting! :)
+ att det är en tuttifrutte påse under dumle påsen som inte syns,
men jag orkade inte fota ordentligt så ja

Nu ska jag kolla på robinson!
tjaarå ♥

Kommentarer
Postat av: danila

fin blogg :)

2010-11-12 @ 19:04:53
URL: http://danila.blogg.se/
Postat av: svar till danila

åh tack så jätte mycket:D

2010-11-12 @ 23:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0