busig (a)

hejjsan,
eftersom jenkis är i tunisien så tänkte jag att jag kunde blogga lite åt henne
busig som jag är
jag har faktiskt ingen aning om vad hon gör nu
men jag kan tänka mig att hon säkert och steker i solen med en glass i munnen
fyfan det låter härligt
jag har egentligen inte så mycket mer att skriva
mer än att jag saknar dig grymt!
jag kollade igenom hennes arikv och hittade några söta bilder
enjoy it


vilka sötisar
måste ha vart i vintras typ


hahaha vi är helt normala ♥


jjjenkis ♥


sweetie ♥


thihihihi ♥


favvo pose ♥


baby i miss u ♥
nu får det räcka för denna gång
jag kanske är busig och bloggar lite mer någon annan dag
om inte kolla in min blogg
http://matteyouknow.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0