Slaggade hos matte ♥

Hej på er:))
kom hem från matte för en timme sen ungefär
men jag har varit ute å legat på studsmattan å läst å solat (yy
har fått lite mer färg trorja iaf
nu har jag precis laddat över bilderna som vi tog i från min mobil till datan
så jag täntke lägga upp dem å berätta vad vi gjorde å lite så
Söndag, Slagga med bästa Matte ♥
När jag kom till matte så la jag bara in mina grejer å sen cyklade vi till rasta å handlade allt vi skulle äta till vårat eva och adam maraton :))
när vi kom tbx till matte så åt vi
å sen käkade vi glass
å sen startade vi vårat maraton
vet inte vad klockan var när vi startade men den var iaf runt sex (på morgonen) när alla fem filmer var slut
då somnade matte men inte jag
för jag kunde inte sova så jag spelade lite spel på mobilen
gick ut lite
kelade lite med mattes katter mm
klockan gick faktiskt väldigt fort för helt plötsligt var klockan typ 12 å då vaknade matte
då gick vi ut med mattes hund Zelda
sen gjorde vi käk
å sen diskade vi
å sen kollade vi lit emer på eva och adam
snacka om att vi nördar!
iaf
sen gjorde vi ordning oss, hon stack till fotbollsskolan å ja stack hem
Det var de vi gjorde:))
fett roligt!
å dt fula är att jag är inte ens trött
haha knepigt!
här kommer iaf bilderna
checkthisout

   

   


Här är allting:))
3 popcorn
4 klubbor
2 glassar
1 coca cola
1 marabou "nonstop"


Kvällsmat, Varma mackor med sallad:D


Söt va?:D


Även när du somnar i från mig x`dd :))


Promenad med Zelda å Matte ♥



Promenad med Zelda å Matte ♥


Promenad med Zelda å Matte ♥


Promenad med Zelda å Matte ♥


Lagar käk:P


Och färdigt, Muuums! ♥

OCh TILL SIST MED ABSOLUT INTE MINST!
EVA OCH ADAM FILMERNA ♥


1: Handtag famntag, klapp eller kyss?


2:Att vara..eller inte vara...ihop...


3:Stulna biffar och förlorade kyssar


4:Syskonkärlek och annan kärlek


5:Fyra födelsedagar och ett fiasko

Så det var alla bilder det!
hoppas ni tyckte om dem, för det gör jag x`dd :))
Nu ska jag läsa bloggar sen blir re matte senare
vi ska nämligen slagga en natt till
dock har vi inte bestämt vart vi ska slagga än
men det märks senare
pUss, så länge`jjenkis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0