Hemma ♥

Tjoho:)
kom hem för en timme sen typ
men jag har ätit å kollat på fotboll
ska kolla mer på fotboll snart men tänkte bara uppdatera lite
snäll jag är va?
som tänkte på er hihi (a` ♥
jag gick ju ut förut
när jag var på väg till skolan där jag skulle möta emma "emil"
så kommer anna
så alla vi 3 va
vi snackade+åt glass+flumma oss ah helt enkelt va bara
typ halv nio stack vi hem
för ja pallade inte va ute i dag kände jag
just nu:


Hihi:))


Det handlar om att bjuda på sig själv...

Nu ska jag kolla färdigt på fotbollen, jag kollar då på VM för er som inte fattade det
Brasilien Vs nordkorea
skriver nog inget mer i dag
men vi hörs i morron
sweet dreams ♥
xoXo`jjenkis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0