nyår elr ngn ting:)?

Hallo Bitches:)
Hemma nu, ska börja att designa min blogg:)
Vi får se hur dt blir,,
Juste dt e ju fan 2010 nu, hur känns dt tkr ni?
Jah vet nt riktigt jag tkr nt dt e så stor skillnad?:S
Förutom att dt står 10 å nt 09 på alla bilder man tar nu x`dd
Jag hade tänkt att berätta lite om nyår,,

På nyår var jag hemma hos matte, det var bara våra 2 familjer, dt var facktiskt ganska chill nyår i år, fråga mig nt varför men dt var dt(:
Matte sov hos mig i från 30.31 december, så när vi vaknade p  morgonen gjorde vi ingenting, vi typ satt vid datorn å shiet:)
Sen när klockan hade blivit tillräckligt mkt så började vi göra i ordning oss, dt tog sin lilla tid, men jävlar fa heta vi blev thihi:)
(Kolla uppdateringen före denna, så ser ni hur jag såg ut)
iaf, när vi hade gjort i ordning oss givk vi hem till mattes pappa ( där vi skulle va då)
när vi kom dit så lockade mattes mamma håret på mig, när dt va klart tog vi lite kort å ännu mera kort:)
Sen kom gästerna då drak vi "välkomnsdrink" sen åt vi typ
Förätt: Varm macka, med räkor
Varmrätt: Potatisgratäng, fläskfilè`och sallad
Efterrätt: Kladdkaka med noagut på och smält choklad

Det var iaf jävligt gott, men sen blev man ju så här äckligt i magen som man kan bli ni vet när man äter för mkt, vilket jag alltid lyckas med!
Sen när vi hade ätit kollade vi lite på hockey:)
Sen gick vi ut å smällde lite "små" raketer:D
Sen blev klockan 00:00 å då var dt dags att dricka champang och skåla för dt nya året 2010:)
Dt känns så himla konstigt lixm bah 2010:S?
Men jaja:S
Efter dt så smällde vi ju dem stora raketerna å var ute ett tag efter dt:)
Sen gick vi in och då pratde vi lite skratatde å flumma:d
Sen redan klockan typ 02:00 gick jag hem?:S
Fattar nt vrf men jajja:d
När jag kom hem satte jag på en film å somnade typ klockan 03:30:)
Shiiet, vad jag bara har skrivit en massa skit känns dt som nu:D
Ni som läser dt här har nog inget liv?:)
Nu ska jag fixa min design:)
Wish me good luck, ciooaa:)




En bild i från i somras, i miss the summer♥


Kommentarer
Postat av: mathilda

haha jag läste x'd

jag har inge liv

lycka till med desingen förresten

saknar sommaren ♥

ily<3

2010-01-03 @ 15:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0