Träning+Babes ♥

Helluu:)
känner att alla mina inlägg (förutom dem på morgonen) börjar "helluu"
men jaja..
jag var iaf på träning
sjukt kuligt var det, lite kladdigt å kallt med annars (yy
efter tröningen så var jag ute i en timme ungefär med alva å emma ♥
guud har inte träffat emma på tvär länge juu
vi snackade lite åså
alltid trevligt om man är i trevligt sällskap (a`
jag kom hem typ tjugo i nio
nu har jag bara tvättat mina kläder typ
eller iaf skölt av dem
(ni kommer fatta sen)
nu kommer dagens outfit:


sweetlinne - yankyard (?)
tjocktröja - h&m
tights - bikbok
strumpor - h&m
halsband - cubus

Här kommer även lite bilder från träningen


Taggade ? :))


Haha vad gör jag?...


Coooling ;))


Söötis faan;))   - tror att lollo vann i "skitig het" :D


Bella ♥


Fanny och Wilma ♥


Jag och Emmis ♥    - taggade? :D svar: JAAA!


Haha! ♥


Hmm ah, vad finns det att säga? (a`

Fattar ni nu varför jag var tvungen att tvätta mina kläder?
INNAN jag la dem i tvättmaskinen så att det värsta skulle försvinna lixom! :D

Nu ska jag snart käka
detta får bli mitt sista inlägg för i dag
för efter jag har käkat så måste jag fixa endel saker inför i morgon
det är ju flotte raaaace i morn!
tagga råå!
och ohja, ja e rå taggad ;))
men vi hörs i morgon när jag kommer hem från skolan
sweet dreams xoXo`jjenkis









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0