Timeout!

Hejj!
förlåt för att min uppdatering var så dålig i går
men ja måde så sjukt dåligt
hade ont i ryggen, mitt huvud dunkade värre än värst, var tvär hungrig, förlusten satt å skavde i mitt huvud!
ah allt var fel!
så ja kände att ja inte ens orkade blogga i går
jag käkade sallad från pizzan
muuums
sen kollade ja lite på film
å sen gick ja och la mig runt tio
även fast jag inte somnade förens tolv ngn gång så var det skönt att bara ligga i sängen

i dag ställde jag klockan på tio
men ja pallade verkilgen inte gå upp då, så ja bara stängde av klockan i gen och somnade om
jag vaknade tolv i gen,
då gick jag upp och åt frulle
å nu sitter jag här
i dag ska jag packa
för i morn bär det av till
Göteborg,
lovelovelove!
jeppe ska spela cup och jag å matte ska fota på rödasten
som ni kanske fattar så kommer jag inte kunna blogga så mycket när vi är i gbg
men det blir bara en snabbis där den här gången
måste ju vara hemma på måndag när helvetet börjar i gen!
men vi kommer hem på söndag, så jag har typ halva söndan på mig att förbereda mig för helvetet i gen!
bilderna från phohoshooten kommer självkart på söndag när ja kommer hem!
i dag är jag inte på så jävla bra humör heller
skolan närmar sig med stormsteg!
dåligt väder!
ont i huvudet!
inget att göra!
molle fick mig på lite bättre humör iaf ♥








(Pssss, matchen slutade 0-5 i går)

Ska läsa bloggar nu
vi hörs sen ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0