Sweet dreams ♥

Hellusan:))
kom in för 15 minuter sen ungefär
jag och broshan var ute å hoppade studsmatta å lekte 3 år i gen typ (a`
nu sitter jag bara här och har enormt tråkigt!
iaf
i morn ska jag och matte bli fotade utav linnea
hon är proffs typ (a
så det kommer nog bli en hel del fina bilder
bilderna ska ni få se i morgon
vi ska fota runt 2 trorja
å det tar väll 1 till 2 eller 3 timmar
eller 3 timmar, nej inte så länge
men jaja vet inte hur lång tid dt kommer att ta
men sen i morn kväll har ja träning mä
men ja hoppas att ja kan lägga upp bilderna innan det
annars kommer dem i morn kväll efter träningen men jaja vi får vänta å se tills i morn
nu ska jag kolla på tv
å sen blir re film för hela slanten
men vi hörs i morgon
god natt, pussar jjenkis


:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0