Suger på detta!

Asså shit förlåt, min uppdatering suger verkligen!
jag ber om ursäkt
men ja ska skärpa mig!
i går hade jag ju match som nivet
den slutade med förlust 1-4 -.-
är inte nöjd med min insats gick så sjukt dåligt
alva skadade sig mä
så nu är det 2 mindre än vanligt (maja skadade sig på träningen)
efter matchen i går stack jag hem å lämnade mina saker sen drog jag hem till matte, där var wilma (alvas syrra) eftersom alva skadade sig så åkte hon in till akuten med sin mamma så sov wilma hos matte och hos mig (a)
vi kollade först på film
ringaren i notre dam 2
sen käkade vi å sen kollade vi på
göta kanal 3 
efter det blev klockan 22:00 då stack jag, matte och wilma ut
vi cyklade å pratade typ 23:30 drig vi in
då kollade vi på ngt program sen var vi så hungriga så vi käade lite
å sen kollade vi på
eva och adam 1
klockan halv 2 kom alva hem då gick vi ut å mötte henne på parkeringen
(matte å alva bor grannar)
vi snackade lite å sen givk vi in i gen å somnade ganska fort efter det

i dag vaknade vi elva typ, vi låg kvar i sängen ett tag å sen gick vi upp kollade lite på tv
sen käkade vi frulle
sen kollade vi lite mer på tv
efter ett tag gjorde vi i ordning oss och bestämde oss för att gå in till alva å överaska henne lite med choklad (a`
vi var där i 30 min kanske sen drog jag hem till mig haha
har sovit hos matte 4 dagar i rad nu
men den här veckan ska ja sova hemma
skolan börjar ju fan om en vecka
fyy faaaan va tråkigt!
iaf..
i dag ska ja städa mitt rum -.-
jätte kul..
bilderna från matchen kommer senare
för nu ska ja käka å sen städa mitt rum
hörs sen
pussar`jjenkis


:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0