Sry för väldigt dålig uppdatering! :((

Hej på er!
sry för kass uppdatering i går kväll och i dag
men vi hade ju grillkväll i går
så vi käkade först sen kollade på film/tv sen vid tio stack ja å matte ut
lite efter det kom bella å emmis också ut vi cyklade runt å töntade oss
ja å matte kom in runt ett å då orkade vi nt sätta på datan å lägga upp alla bilder så dem kommer nu ist
enjoY

















Zelda ♥


Chessie ♥


Gungade lite :D


Matte mä ♥


Sen kom den här sötisen ♥





Å den här sötisen mä ♥





Ute med JEMI ♥


Ute med JEMI ♥


Ute med JEMI ♥


Ute med JEMI ♥


Ute med JEMI ♥


Ute med JEMI ♥


Ute med JEMI ♥


Ute med JEMI ♥


Ute med JEMI ♥


Grillkväll ♥


Grillkväll ♥


Grillkväll ♥


Grillkväll ♥


Grillkväll ♥


Grillkväll ♥


Gårdagens outfit :D


Så det var alla bilder!
Nu är jag iaf hemma
å ska käka nu
sen drar jag på samling för jag har match sen klockan fem så samlingen är klockan fyra..
jag ska även slagga hos matte en natt till
så lite bilder å ngn uppdatering kommer kanske senare
och resultatet kommer även senare, för nu måste ja ta på mig kläder och käka
hörs sen..
pusssar`jjenkis










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0