Om bilderna, varför inte alla kom upp osv!

kolla här,
när jag och matte tar mkt kort så redigerar vi bilderna på oss själva och sen skickar vi dem till varandra
alltså hon redigerar bidler på sig
och jag på mig
och med redigerar menar jag gör starkare färger
det blir mycket coolare då
så NEJ vi gör oss självs inte smalare eller ngt
eftersom vi gör om våra bilder på picnik och där går det inte ens att "ta bort fettet lixom"
iaf
matte skulle gå ut så hon ska skicka dem till mig sen
dels bilder på henne och bilder på oss två tillsammans..
så hon skickar dem till mig
antingen kommer dem upp i kväll eller så kommer dem i morgon när ja kommer hem från skolan
hoppas ni har åftt svaret på varför endel bilder kommer senare (a`

Nu ska jag kolla på fångarna på fortet och käka wook+nudlar
så sjukt gott!
men vi hörs lite senare
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0