Matte hela kvällen ♥

Helluu:)
vad gör alla?
själv har jag precis kommit in
har varit ute med mattte hela kvällen
efter jag hade käkat å kollat lite på BT alltså bella&tyrashow
så tittade jag lite på tv
sen drog jag hem till matte
vi käkade å kollade lite på camp rock
sen följde vi anna hem
sen var vi ute tills nu
vi har snackat å cyklat runt typ ♥
nu ska jag göra i ordning mig å sen ska ja slagga
för ja e så sjukt trött
men vi hörs i morgon
sweet dreams ♥
xoXo`jjenkis

Just nu:


En övertrött och sliten jenkis men wtf..


BTW:
Hanna har fixat min design, den är inte riktigt klar än men vad tycker ni?
erkänn den blev sjukt bra?!
det tycker iaf jag
tack ännu en gång hanna
här får ni en FET LÄNK till hennes blogg mä!
http://rhodins.devote.se/ 
Ska även fixa ny header som nivet
men vi får se när det blir
men det här är ju iaf en början (a`


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0