Jag lever i högsta hugg! ;)

Helluu:)
JAG VET ATT JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT BLOGGA JUST NU!
men alla vet även varför
om ja har tur så får vi internet i morgon(yy
annars får ni stu ut lite till med kass uppdatering
under dem här dagarna har jag inte gjort ngt spec ändå
så egentligen finns det inget roligt att blogga om
men vi hade match i dag
å vi vann med 0-6
så jävla grymma var vi!
jag gjorde ett mål och en assist
tappade luften 2 ggr
och sträckte mig
haha ah typ dt hann jag med på matchen (yy
lite bilder finns på mattes blogg
matteyouknow.blogg.se
(mitt trådlösa internet e så segt så orkar inte lägga upp bilder)
aja nu ska jag käka sen bär deet av till matte för jag ska slagga där
ha dt bra så hörv vi snart
pussar jjenkis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0