Hemma från träning ♥

Tjohoo:)
jag är typ döööd
min rygg värker
mitt huvut dunkar
har ont i knät
min mage dör av hunger
och min telefon behöver laddas (n)
ush inget känns bra nu!
men iaf
kom nyss hem från träningen vi slutade ganska mkt tidigare
pga att planen är avstängd så då sprang vi spåret ist
och det tar ju inte en och en halv timme direkt
sen efter det hade vi även lite fys..
nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli åtta för då börjar ju fångarna på fortet!
gillllas!
det var typ allt?
nu blir re fångarana på fortet
vi hörs senare
pusse
N

Slänger in lite sommarbilder i detta tråkiga väder!
ejonY











Sommarens låtar!

Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song)

Darin – Lovekiller

Lady Gaga – Alejandro

The Soccerboys – Wavin´ Flag (Official Song Africa 2010) (Tribute)  (snabba versionen ska det vara)

Adam Lambert – If I Had You

Usher featuring will.i.am – OMG

Den sista kommer i från youtube!

http://www.youtube.com/watch?v=5iOKwRqp0xo








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0