Hemma från skolan ♥

Helluuuu:))
kom hem från skolan runt tre
när ja kom hem så käkade jag
rester från i går
wooook
nu sitter jag och läser bloggar och pumpar musik
Mohombi – Bumpy Ride  - loooove ♥
i skolan i dag så fortsatte jag och linnea och linnea på våran bok som vi ska göra
eller vi skriver typ om den här veckan lixom
"bakom byggandet på flotten" typ? :D
+ bilder kommer självklart att vara med i boken
kanske ngt ni vill se?
skriv i så fall..
ja tror många har problem nu när det regnar så mycket på mornarna att välja vad ni ska ha på er
för det har verkligen jag,
stod tvär länge i morse å det kändes som att jag inte några kläder alls -.-
men tillslut så (yy`


tröja - (?)
tights - bikbok
blåa linnet/fast nu har jag det som hengslen - veromoda
+ smycken - (?)

Nu ska jag fortsätta med bloggläsandet
på återseénde, pusssss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0