Hemma från dadi ♥

Hellu;)
hur mår ni?
jag mår prima
å bilderna som ja å matte tog i går blev tvär bra!
dem kommer så klart upp på bloggen, men senare för just nu så tar jag emot bilderna i från matte
å sen ska jag croopa dem lite å ge dem lite färg på endel, å endel ska vara svartvita
är hemma i från pappa iaf å sitter hos mamma just nu
det har varit jätte kul hos pappa
även om det bara blev en snabbis den här ggn men jaja...
sweet blandning:
fotade, åt, skrattade, sov, tv:n, datan, fotboll, film,
typ..
nu ska jag fixa med alla bilder!
hehe kommer ta tid
men dem kommer upp på bloggen i dag iaf
så stå ut lite till
så länge kan ni ju fundera på vem som kan hjälpa mig med headern?
är ngn bra på photoshop
kommentera GÄRNA då!
behöver verkligen hjälp
puss så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0