God morgon!

Hejj;)
har ni sovit gott?
det har jag kan jag säga
för fyfan va trött jag var i går
sry att jag inte sa god natt i går men efter jag hade bloggat så kollade jag på tv å sen käkade jag
sen satt jag, mamma å jeppe i köket å pratade i typ en timme å då blev klockan helt plötsligt halv tolv typ
å då orkade jag inte sätta på datan för att bara säga god natt lixom
sryy!
efter snacket så kollade jag å jeppe på film bring it on 4 sen somnade jag ganska snabt,
i dag vaknade jag runt 12
så jag är ju inte helt nyvaken nu;)
i dag vet jag inte vad som händer har f ingen aning
det är inte sp fint väder ute helt grått så det blir väll film dag eller ngn ting
aja, vi hörs senare
pussss`jjenkis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0