Fredag, spenderades med Matte älsklingen ♥

hellusan:))
hur mår ni?
jag mår tvär bra, min fredag har varit jätte bra,
skit varm men..
inte för att solen har varit framme men ändå.. (n)
vi skulle ju ha film dag men vi failade rätt stort på dt..
vi kollade iaf bara på she`s the man sen skulle vi kolla på starstruck men tv:n fuckade så det gick inte,
så vi käkade ist
från pizzan feta
efter vi hade käkat så satt vi kvar vid bordet och pratade med anna och mattes mami
sen har vi väll inte gjort så mkt mer
men ändå, gött med chill dagar
och säg inte att jag har det varje dag för det är inte sant!
har lite bilder från dagen,
enjoY


muuums ♥


muuums ♥


muums ♥





Varma hallon med glass ♥  - så sjukt jävla gott,!


gaaah drog! ♥





hihi ♥


ego pic`s med matte ♥


:)) ♥







 
outfit, ♥

Så det var alla bilder,
nu ska jag och matte kolla på film skräll, nää;)
men iaf
detta får bli mitt sistan inlägg för i dag
så vi hörs i morgon ngn gång
sweet dreams xoXo`jjenkis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0