Fotbollsmatch ♥


Matte ♥


Emmis, Jag, Alva och Lollo ♥


Wilma, Matte och Alva ♥


Jag, Emmia, Matte, Bella och Malin ♥


Jag, Lollo, Emmis och Emma ♥


Alva, Lollo, Lisa, Jag och Emmis ♥


Matte och Jag ♥


Bella, Emmis och Matte ♥


Alva, Emmis och Jag ♥


Jag ♥


Bella och Jag ♥


Lisa, Jag och Emmis ♥


Jag tappade luften..


Jag och Emmis ♥     - Jag vet, ja ser helt cp ut!


Matte, Alva, Sara och Jag ♥    - Precis efter Mattes mål!


Jag ♥   - Gjorde om en, fett coolish blev den:D

Så det var sista bilden,
inte så många men jaja..
har städat mitt rum lite i dag mä
fast ska fortästta mer i morgon
nu har jag ingen aning om vad jag ska göra
men vi hörs senare
puss`jjenkis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0