Förlåt! :(

För min dåliga uppdatering!
men orkade inte sitta inne i går verkligen!
efter jag hade läst bloggar i går så sms:ade elli
(guud har inte träffat henne på jätte länge)
hon sa att hon å nappo var i väse så jag gick ut med dem
marcus, christian å stöll var även mä..
endel käkade från pizzan, å så cyklade vi å pratade typ
sen drog dem hem till stöll å då käkade jag
sen var ja tvungen att packa å hä,ta lite saker hos matte
så ja drog hem till henne där var även alva mä
så vi tittade på
göta kanal 2
när filmen var slut så snackade vi lite åså
sen drog alva hem
å då gick ja å matte ut med Zelda
när vi kom tbx efter promenixen så gick vi ut lite till å bara snackade
å sen satt vi på hennes altan å snackade lite till
halv nio drog jag hem för ja kände att jag var tvungen att packa å lite så
för i dag drar ju vi till GÖTEBORG!!
sjuuukt niiiiiice ♥
iaf

i dag vaknade jag halv tio
(vaknade utav mitt alarm)
då klädde jag på mig å packade det sista
sen kollade ja lite på tv
å nu sitter jag här å läser bloggar
dagens outfit kommer upp senare
nu ska ja fortsätta läsa bloggar och kolla bdb å fejjan
men vi hörs snart i gen
puss på er så länge ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0