För mycket data? - skolan

Helluu:))
hur har eran dag varit?
min har varit för mycket data känner jag
har suttit vid datan i skolan hela dagen typ
jag skrev ju i går att jag och 2 tjejer till skriver "behind the scenes" av flott veckan lixom
så vi har typ suttit där hela dagen
och så är det jag som skriver å allt
så det blir ganska jobbigt för ögonen
känns som ja ser fyrkantigt typ..
finns inget mer att skriva om skolan men
ja kom iaf hem runt fyra
jag har packat tills nu typ
(inte riktigt, har kollat på tv å sånt mä)
jag ska sova hos pappa i dag tills i morgon
ska åka buss från han ner till samhället
första gången sen 2006.. haha -.-
menmen..
här kommer dagens outfit:


IGGA MINA ÖGON!
för jag blev typ bländad av blixten i morse så bilden ser cp ut...

mjukisyxor - cubus
tröja - lindex
halsband - turkiet
örhängen - (?)


Här kommer även dagens "efter skolan klädsel"



mjukissätt - (?)
linne - ginatricot


Nu ska jag läsa bloggar åså
vi hörs innan ja drar till pappa sen
pussar jjenkis   ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0