Bad uppdate, men solen skiner så har varit ute!

tja:))
sry för dålig uppdatering men läs rubiken så fattar ni (a`
hur har eran dag varit föresten?
min har varit vaaarm fy fan!
men man ska inte klaga,!
i dag har jag och matte varit ute å tagít lite kort, lekt lite med bella och emmis, kastat frisbee, flummat, kollat på aa å lite så..
i kväll eller ah snart ska vi ha grillkväll hennes familj och min familj och jag ska slagga här i natt i gen
bilder från dagen kommer i kväll
å i morn blir det fan schteeek asså och match, inte så taggad just nu men det kommer väll mä tiden..
nu ska ut och spela lite fotboll
innan vi ska käka sen
är tvär hungrig å det luktar mumma redan
men vi hörs i kväll å då kommer även bilderna
puss`jjenkis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0