Bad uppdate day!

Hej på er:))
hur mår ni?
jag mår inte bra (n)
är sjukt trött
har jätte ont i ryggen och i höften

och det blev ju inte bättre utav att spela match om man säger så!
förlust iaf med 5-0
orkar inte ens tänka på matchen
är verkligen inte nöjd med min insats
söööög!
matchen är redan glömd ändå
så det finns inget mer att skriva om den

varför jag har bloggat så lite i dag:

jo, har varit på jätte dåligt humör hela dagen
vet inte varför men
hormonerna spökar
ah nivet hur det kan vara i bland
iaf
precis när jag skulle sätta mig vid datan så börjar det åska och blixtra
då stack jag hem till matte å spelade gin rummy (kort spel)
sen drog vi på samling typ
så, det är allt vad jag har gjort i dag

dagens outfit:


mjkisdress (?)
linne - ginatricot

Nu ska jag läsa bloggar å lite så
sen taggar jag sängen
har så sjukt ont i ryggen å i höften :((
är inte på humör för ngn ting nu
så lika bra att lägga sig i sängen och tycka synd om sig själv ett tag
hörs i morgon efter skolan
pusspuss sweet dreams xoXo`jjenkis


Just nu, sliten bild men wtf -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0