Dagens planer?

Hejj på er alla söta saker:)
sry att ja nt uppaterade mer i går men ja såg ju på film som ja skrev å sen så pallade ja nt sätta mig vid datan i gen;d
har sovit fett dåligt i natt! vet nt vrf men?
ja vaknade typ halv 12 i dag, ooh vill nt dt!
hela dan e typ borta elr nej dt e den nt egentligen men dt känns som dt!
jag gick typ upp 12 å åt frulle sen kollade ja på en film nt så bra va den men jaja!
efter dt så såg jag att reprsen på aa gick å då kollade ja på dt i gen:))
sen satte jag mig vid datan typ:)

dagens planer?
ingen aning F!
blir rätt lugnt trorja..
i morn ska matte sova hos mig å från lör-sön ska ja sova hos henne:)
fett mysigt:d
aja nu ska ja läsa bloggar skriver mer sen:)
pusssssss


ännu en bild på mig i från när ja å matte fotade ngn gång (a`

juste!
bilderna i från när vi sov med JEMI, hade typ glömt bort dem:s
men matte kan typ nt skicka dem för hennes data e trasig å då har hon en gammal typ som e tvär seg så ah!
men ja ska försöka att få tag på dem:)
ah ni lär ju märka om ja får dt!!:)
jenkis, just so you know her

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0