Haha ops..

Rubriken i från dt förra inlägget kanske ja ska berätta lite om ?..
eftersom ja e sjuk i dag så kan ja nt få malins minneskort så bilderna kmr i morn ist!
men ja tänkte ladda upp nåra nu!:)
enjoy!

Konfaläger 2010! ♥


första bilden vi tog typ, en sån söt bild på mig (a`


ja å anna ♥


från vänster:
jag, anna å malin ♥


för er som nt fattade så spelar vi kub!
å ja vi vann:))))


bild i från när vi spelade in filmen (filmkläderna var på)


filmkläderna var på här med va gustaf? :) hahahaha


malle sötis? (aa`


malle ja å dockan?:))
(å ja scenkläderna är på)


haha söta vi e va? :)


syskonkärlek ? (aaaa


gustaf å anna (inspelning)


gilla rååh:)) ååh om vi gör asså (L)


gött emma elr? käääk hoho:)


inspelning när ja e fe, å ja jag droog mig hahah:d


backstage på inspelningen (fe) ja å anna:d


boys:)


mina å linneas ben:d


jag malle å anna:))


tacos:))


folk:)) (ursäkta hela mitt ansiktsutryck)


när vi gjorde i ordning oss på lördan trorja?:d


haha:)


hoho:)


folk ♥


avslutar med denna bild!
Så jävla kul.
Tack till alla som gjorde detta lägret bra!
Ni är guld värda! Vänner förevigt! ♥
Älskar Er Alla <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0